Розміщення замовлення
Де б Ви не знаходились, компанія Avon
запропонує Вам найзручніший спосіб для розміщення замовлення. Якщо Ви в
дорозі – скористайтесь послугою розміщення замовлення, яку пропонує Avon
Mobile. Якщо ж Ви шанувальник Інтернету – тоді Вам буде цікаво
познайомитись з новітніми технологіями для розміщення замовлення, що
пропонує сайт Компанії www.avon.ua . А якщо ви просто активна людина і
час Ви шануєте понад усе, то експрес замовлення саме для Вас. З
інструкціями і особливостями розміщення замовлення, що пропонує
Компанія, Ви можете познайомитись в цьому розділі. Оберіть той тип
замовлення, що підходить саме ВАМ!ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
Як розпочати Інтернет замовлення
На Вашій персональній сторінці в Інтернеті у Вас є можливість перейти для розміщення замовлення двома способами:
На головному меню навігації є розділ «Розмістити замовлення»
На головній сторінці сайту на правій панелі, в блоці «Замовлення» посилання «Розпочати нове замовлення»
Зверни УВАГУ! В даному блоці «Замовлення» Ви можете побачити створене раніше замовлення, що не було відправлене в компанію:
Якщо Ви натиснете на посилання «Натисніть тут», Ви
відкриєте збережене раніше замовлення, зможете його від коректувати і
відправити на опрацювання до компанії.
Якщо
Ви натиснете «Розпочати нове замовлення», то те замовлення яке було
збережено на сайті раніше приєднається до нового. Тому якщо Ви вже не
зацікавлені в збережених раніше кодах, Вам необхідно буде їх видалити із
замовлення. (як видаляти коди з замовлення дивись тут)
Після натискання одного із запропонованих посилань Ви переходите на першу сторінку оформлення замовлення. На цій сторінці Вам необхідно зазначити наступне:
Обрати Кампанію - обираєте діючу кампанію.
Вибрати тип замовлення – оберіть тип розміщуваного замовлення: регулярне замовлення або експрес замовлення.
Вибрати Клієнта – Ви можете обрати Клієнта, а також, при необхідності додати в свою базу нового Клієнта. (див. розділ «Інтернет бизнес»)
Невідправлені замовлення – в даному блоці відображається замовлення, яке не було відправлене в компанію. Натиснувши на номер замовлення Ви можете його продовжити. Якщо Ви натиснете на «розпочати замовлення», то збережене замовлення приєднається до нового замовлення.
Зверніть увагу – в цьому блоці відображається інформація в тому випадку, коли надходить замовлення від Вашого Клієнта, який замовив через електронний каталог. Для більш детальної інформації дивіться на спосіб розміщення замовлення «Каталог».
Які існують способи розміщення замовлення
Інтернет-сайт компанії Avon розроблено таким чином, щоб кожен Представник міг обрати для себе найзручніший спосіб оформлення замовлення. В цілому на Вашій Персональній сторінці існує шість видів розміщення замовлення:
Натисканням на цю клавішу Ви обираєте «Розумне замовлення». При розміщенні замовлень такого типу Ви отримуєте таку інформацію, як:
Нагадування про необхідність замовити каталоги
Нагадування про необхідність замовити зразки
Приблизний підрахунок знижки яку Ви вже заробили
Підрахунок суми на яку ще необхідно замовити, щоб отримати більшу знижку
Ви можете скористатися бланком швидкого замовлення і шляхом простого введення кодів та кількості продуктів оформити замовлення протягом 3 хвилин.
Якщо Ви вирішите оформити замовлення через Каталог, вибирайте продукти прямо зі сторінок. Ви також можете переслати посилання на сторінку з каталогу Вашим Клієнтам.
При замовлення продуктів по Категоріям Ви можете відфільтрувати пропозиції по цінам і брендам, та позначити кожний продукт як «Улюблений» для вибраного Клієнта. Завдяки цієї функції відстежте історію покупки кожного Клієнта і зможете пропонувати їм саме необхідні продукти.
Бажаєте з’ясувати, що і коли замовляв Клієнт, щоб нагадати йому про необхідність повторного замовлення? Перегляньте історію покупок кожного Клієнта в розділі «Улюблені».
Вас цікавлять найгарячіші пропозиції Кампанії? Зайдіть на посилання «Спец.пропоз.» і вибирайте продукти по самій вигідній ціні, або ж цікаві продукти за спеціальними умовами.
Для того щоб скористатись одним із запропонованих способів необхідно просто на нього натиснути.
ЧЕРЕЗ SMS
Відправте замовлення за допомогою SMS!
Це просто: досить мати під рукою мобільний телефон будь-якої моделі і відправити замовлення в вигляді простого SMS-повідомлення!
Це зручно: якщо у Вас немає доступу в Інтернет, або Ви знаходитесь в відпустці, Ви завжди можете використати даний сервіс і зробити замовлення.
Це недорого: SMS-замовлення оплачується згідно тарифного плану Вашого мобільного оператора. А за використання цієї послуги Ви платите лише 5 грн за 5 АКТИВНИХ кампаній
Зверніть УВАГУ! Відправити SMS замовлення можна тільки на свій персональний номер рахунку і тільки з номера мобільного телефону, зареєстрованого в Avon Mobile.
Як зареєструватися в Avon Mobile
Для цього напишіть заяву на реєстрацію в Avon Mobile через розділ «Зв’яжіться з нами» на сайті, або подзвоніть на гарячу телефонну лінію.
Після того як Ваш запит буде опрацьовано, Ви отримаєте вітальне SMS від Avon і будете отримувати SMS повідомлення при здійсненні операцій по Вашому рахунку.
Як відправити SMS замовлення
Всі складові простого SMS замовлення обов’язкові і вводяться через пробіл в наступному порядку:
ZR — обов’язкові літери, які ставляться на початку SMS замовлення і означають регулярне замовлення.
Номер Кампанії — позначаеться однозначним (без нулів) або двозначним числом.
Номер рахунку — містить від 6 до 8 символів (тільки цифри).
Кількість Клієнтів — містить від 1 до 2 символів (тільки цифри).
Код товару — повинен бути тільки з 5 цифр
Кількість замовленого товару — повинен містити максимально 2 символи (тільки цифри).
SMS замовлення необхідно відправляти на номер 4111.
Довжина повідомлення для національних операторів, крім МТС необмежена.
Для абонентів МТС довжина повідомлення залишається 160 знаків (це приблизно 15 строк замовлення). Якщо довжина замовлення перевищує 160 максимально допустимих для СМС-повідомлення знаків, необхідно розбити замовлення на декілька та набрати його декількома oкремими повідомленнями, кожне з яких містить тип замовлення, номер Кампанії і особовий рахунок та кількість клієнтів.
Зверніть УВАГУ! навіть якщо можливості Вашого телефону дозволяють відправляти більш довгі повідомлення, нашою системою вони поки що прочитані не будуть. Тому, довгі повідомлення обов’язково необхідно розділяти у цій Кампанії не більше 160 знаків кожне.
Зверніть УВАГУ! Замовлення відправлене за допомогою SMS, буде опрацьовано як регулярне замовлення. Вам обов’язково має надійти підтвердження на Ваш мобільний номер телефону у вигляді SMS повідомлення
Зверніть УВАГУ! При розміщенні SMS замовлення не ставте в повідомлення ком, крапок та інших знаків пунктуації.
ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
Кожний з нас постійно рухається вперед для того, щоб реалізувати свої ідеї, мрії, плани. Avon розуміє, що час – це самий цінний фактор в досягненні цілей.
Саме для Вас Avon пропонує сервісну пропозицію Експрес-замовлення.
Зробіть всього три кроки:
Крок 1. оберіть зручний для Вас пункт видачі зі списку на сайті.
Крок 2. надішліть Заявку з темою "Реєстрація адреси експрес-доставки" через сервіс «Зв'яжіться з нами» на Вашій персональній сторінці, із зазначенням адреси та індексу найзручнішого для Вас пункту видачі.
Крок 3. після реєстрації Заявки, на Вашій персональній сторінці з'явиться вид обслуговування «Експрес-замовлення», виберіть даний вид замовлення.
Зверніть УВАГУ! За таким алгоритмом, Ви також можете змінити адресу доставки регулярного замовлення